Hvala, da ste nas obiskali na Luckyeg!
Trudimo se, da vam ponudimo najboljšo nakupovalno izkušnjo. Če niste zadovoljni s svojo naročillo, nas prosimo kontaktirajte, da začnemo postopek vračila v 7 dneh od prejetja vašega blaga.
Prosimo, upoštevajte, da sprejemamo samo izdelke v njihovem prvotnem stanju - nenošene, neprane, nepreoblikovane, nedotaknjene, čiste, brez vlaknin in las ter z intactnimi in pritrjenimi etiketi. Prav tako ne moremo obdelati izdelkov, ki so vrnjeni brez našega predhodnega obvestila.
Če želite vrniti kateri koli del ali celoten del vašega naročila, se morate obrniti na službo za pomoč uporabnikom na Kontaktirajte nas in pridobiti obrazec za "Vrnitev izdelka", ki mora biti priložen vaši pošiljki.
Izdelki z napakami, poškodovani ali napačno poslani
Imate pravico do popolnega vračila denarja, če je vaš izdelek(-ki) z napako, poškodovan ali napačno poslan. Če menite, da so bili vaši izdelki poškodovani med dostavo, morate pridobiti dokumentacijo 'Dokaz o poškodbi' od vašega dostavnega prevoznika, ki jo je treba priložiti vaši vrnjeni pošiljki.
Barvna neujemanja
Nastavitve vašega računalniškega zaslona lahko spremenijo barvo slik, prikazanih na spletni strani. Manjša barvna odstopanja morda ne pomenijo, da je izdelek pokvarjen ali napačno poslan. Vendar, če ste prepričani, da ste prejeli izdelek v napačni barvi, se obrnite na službo za pomoč uporabnikom, da preverite, ali je vračilo ali povračilo možno.
Politika odpovedi
Če želite odpovedati naročilo, se prijavite v Moja naročila, izberite naročilo, pri katerem potrebujete pomoč, in zahtevajte odpoved. Ali pa kliknite Kontaktirajte nas, da nadaljujete.
Dejanja | Časovni okvir | Znesek vračila | |
Izdelek | Strošek dostave | ||
Odpoved | V 24 urah po potrditvi naročila | 100% | 100% |
V 24-48 urah po potrditvi naročila | 90% | 100% | |
Več kot 48 ur, še ni odposlano | 80% | 100% | |
Naročilo poslano | brez | brez |
Postopek vračila
1. Oddajte zahtevo za vračilo na Kontaktirajte nas službi za pomoč uporabnikom v 7 dneh od prejetja naročila. Prosimo, vključite razlago in fotografije, ki navajajo razlog za vračilo.
Zadržujemo si pravico, da ne sprejmemo vračil brez predhodnega odobrenja naše službe za pomoč uporabnikom.
2. Ko naša služba za pomoč uporabnikom odobri vašo zahtevo, vam bomo posredovali naslov za vračilo ter obrazec za vrnitev izdelka, ki ga morate izpolniti in priložiti vašemu vračilu. Prosimo, pošljite izdelek(-ke) preko vaše lokalne pošte v 3-5 delovnih dneh po prejemu obrazca za vračilo. Prosimo, NE uporabljajte pospešenih kurirskih služb, kot so UPS, DHL ali FedEx; običajna storitev pošte bo zadostovala. Prosimo, shranite številko za sledenje.
3. Vsi vrnjeni izdelki bodo pregledani. Vračilo bomo obdelali, ko potrdimo, da izdelek ima težave, ki ste jih omenili. Ko bo vračilo obdelano, običajno traja 10-15 delovnih dni, da sredstva prispejo na vaš račun, odvisno od vaše banke ali plačilne storitve. Vaša banka ali plačilna storitev lahko zaračuna majhen transakcijski strošek.
Vse kreditne kartice bodo povrnjene na izvirno kreditno kartico.
Prosimo, upoštevajte: zadržujemo si pravico, da ne obdelamo vračila, če so vrnjeni izdelki v sprejemljivem stanju.